?

Mjaaa.. uch jag är väldans uttråkad. undrar vad i helsike jag ska hitta på..
Klockan är typ tio och det är nog i senaste laget att ringa någon å leka med. Önskar att någon kunde ringa mig å babbla bort lite tid..=P Kan inte bestäma mig för vem jag ska ringa. haha.

Om typ 3 dagar är det nyår, ska ut till lokalen på saltarö som Lucas har hyrt. Ska bli nice, även om inte alla jag vill vara med kommer =P. Har bestämt partyoutfit redan, köpte en ny bh med avtagbara band idag, som jag kan ha till klänningen:) Fast först ska vi ha middag hemma hos Lina, det ska bli mysigt det med..! Träffa deras nya hund, en hundvalp, hur gulligt är inte det lixom?!;D

Nee nu ska jag nog lägga mig å läsa lite.. kanske skicka några sms för att roa mig lite:P

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback