Åh =)

                                                   Jag är glad!                                                                             Åh =)

Det finns många saker/personer som gör mig glad. Intresset är stort, jag vet;) haha
Bilden här ovanför t.ex. den gör mig glad, halva bilden (den där jag syns:P) är inte speciellt vacker, men ändå, det är lycka.
Här kommer en lissta på fem saker som gör mig glad:

* Choklad - nej det är ingen myt att tjejer blir glada av choklad.. det är som balsam för själen osv osv ;)
 
* Shopping- egentligen så har jag inte råd, men jag mår riktigt bra, det spritter i kroppen lixom. En del förstår vad jag menar;D Så då gäller det att prioritera.. pengarna måste räcka till lite shopping

* Kompisar, familjen och kärleken- fick bli en tre i en här.. men eftersom alla är personer så...:P Visst, ibland vill jag strypa er alla långsamt, fast oftast gör ni mig glada. Ni får mig att känna mig värdefull, och det får mig att må bra.

* Skadeglädje- i alla dess former, ja, jag är sjukt skadeglad, men vadådå? Så länge ingen blir ledsen så kan väll jag få vara glad? ;)

* Julen- trots all stress, så älskar jag julen, ljusen, julmaten, kalle anka på julafton,tomten..ja listan kan göras lång! Jag ska dock inte dölja, att jag tycker julklapparna är en stor höjdpunkt..




Kommentarer
Postat av: Tormodelin

Really great site man!!

Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-26 @ 08:51:07
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback