Hmm :/

Skulle shoppat lite igår, så jag kollade mitt konto för säkerhetens skull, och insåg att jag hade 500 spänn mindre än jag trodde, det var ju jävligt muntert! ;O
Så det blev ingen shopping. Får se om jag går ut imorn, skulle ju gjort det.. Troligtvis gör jag väl det iof, det brukar funka på nåt sätt... Ska till Mera, med Lager, Ida(?),Lina(?), Robban, Tom,Lucas och nån mer som jag inte kommer ihåg namnet på:P
Rick ska ju tydligen på klassfest på landet(minns inte vilken ö), så vi får väl se vem som är mest bakis på lördag. Haha
Jag vill verkligen gå ut imorn, fett partysugen! Var två veckor sen sist, HAH.
Fick nya SOLO idag oxå, ser fram emot lite smarrig läsning sen. Tycker den tidningen är sjukt bra=)

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback