Julafton

Julafton
Julafton idag, sjukt mysigt, fast en aning stressigt:) men men. Fick för första gången i mitt liv öppna paket på morgonen, från Rick då, det kunde mamma inte hindra mig från. =P

Gick över till pappa, firade jul med ena kusinen, eller rättare sagt.. fikade lite och bytte julklappar:)

Över till mamma igen, kolla på kalle och käka julbord. Allt som det ska vara lixom:P Julklappsutdelning, intressant tycker jag:D i år fick jag hela 25 julklappar, shit pommes lixom! det är mer än vad jag brukar få!

Jag fick:

* 2 par vantar, från Thea och Rigmor
* En kombinerad handuk och väska.. man kunde vika in handuken i sig själv typ så blev det en väska, från Ida
* 2 vattenflaskor,alltså som man har när man tränar..:P från Mamma
*
Kompisarmband från Tessan
* Armband från Tessan
*
En bok, "Ps. Jag älskar dig." av Cecelia Ahern, från Mamma
*
Rött nagelack, från Mamma och Pappa
* En Broch som ser ut som en julgran, från Mormor
* Josh Grobans Nya CD skiva, Från Mamma och Pappa
* L'oréal mascara+ sminkborttagning, från Thea och Rigmor
* Nyckel till mitt rum, från Rick
* Pirates 2 DVD, från Mormor
* Halsband, från Rick
* Tvål, från Mormor
* Foundation, sånt där mousse som jag gillar:), från Mamma och Pappa
* Hårspännen och tofsar, från Mamma och Pappa
* Hårnålar, så jag ska kunna göra en svinrygg, från Mormor
* Kontantkort, från Mormor
* Presentkort på H&M, från Thea och Rigmor
* Presentkort på GinaTricot, Från Mamma och Pappa
* Tröja, från Toffe
* Nececärer, flera stycken innuti varandra:), från Hanna
* Trisslott(utan vinst:P), från Mamma
* Helkväll på stan, middag och krogen med pappa, (vi får se hur det slutar... :P), från Pappa

Så jag är helt jätte nöjd!


Kommentarer
Postat av: Runarellen

Great site. Good info


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback