Kärlek

Kärlek   Jo jag började fundera lite smått här i min ensamhet.. på kärlek, vad den betyder, och hur den betyder. Låter kanske lite luddigt...

För om jag tänker på mig själv så är jag sån som måste ta lite tid. Känslorna tar tid, men man vet om dom KAN växa fram eller inte. Jag vet bara att shit, ibland blir det bara så perfekt. Ingen annan kanske vet, jag tror inte ens att han vet. Men ibland slår hjärtat sådär dubbla slag, fast inte obehagligt, utan mer så det spritter i kroppen. Inte så att jag behöver hoppa högt av glädje, mer att jag bara måste ha en kram, lite hårdare än vanligt.
Kanske låter jag otroligt gammalmodig och mossig nu, men för mig måste det finnas trygghet oxå. Jag blir så rädd annars, och blir jag rädd så blir jag ledsen osv.

Jaja.. Ska inte flumma iväg för mkt nu. Var bara tvungen att skriva å få lite ordning på tankarna:)


Kram med er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback