Karro tänker

Karro tänker <--- Karro tänker ;)

Jo faktiskt.. nu tänkte jag inviga min blogg i mina smått seriösa tankar.
Jag kan tänka seriöst! ;)

Men har ni tänkt på alla dessa människor man blir jäkla irriterad på ibland? Ni vet dom som tror att dom är så mycket bättre, och står över alla andra? Jag blir i alla fall fett irriterad när jag stöter på såna, kan gå och svära för mig själv (och för dom som vill lyssna ).

Nu till det intressanta, hur beter jag mig själv?
Jo det händer, att jag på det där nonchalanta sättet, bara lyssnar och kollar på folk, utan att lägga mig i diskutionen. Kanske så ser några det som att jag är blyg, men de flesta tror nog bara att jag inte är tillräckligt intresserad för att lägga mig i.
De får nog uppfattningen att jag tycker att jag själv är mer intressant än dem. Det är fel!
Faktum är att jag blir fundersam. Ska man diskutera vill man gärna ha en åsikt, och veta vad man står för, men när man inte vet då? Jag blir mer tyst, och funderar över vart jag egentligen står. Och för de som inte känner mig så bra, så blir jag väldigt borta när jag tänker. Lixom svävar iväg lite. Och det är faktiskt det som jag irriterar mig på hos andra.

Vet inte om jag ska ändra mig, slänga ur mig saker jag kanske inte kan stå för när jag tänker efter, eller om det bara är min inställning till andra människor som suger.

Kommentarer
Postat av: Jonahamalie

Great site, keep up the great work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback