Lilla Julafton

Idag var det alltså dags för högtidernas högtid, Lilla julafton.
Minns när jag var liten och såg fram emot det flera månader i förskott.. Visst är det trevligt nu med, fast det känns som att jag blivit lite gammal, för jag ser fram emot maten lika mycket som klapparna :P
Helt underbara hemmagjorda köttbullar, tack Berra! Jag visste ju lite vad jag skulle få i förskott, men det var ju kul ändå=) Fick:

* En parfym(DKNY, Be delicious) tycker den luktar stört gott, även fast många har den:),
* Presentkort på skor(så nu kan jag äntligen köpa skönheterna som jag la ut bild på längre ner:] ),
* En nalle av tomten:P
* Halsband
* Pengar av gammelfarmor
* Glittrig ask av småkusinerna
* Ett års prenumeration på SOLO

Så jag är jättenöjd:) jaja, måste gå och börja plugga nu. jippi... alltid ute i god tid;D
Kram


Kommentarer
Postat av: Albertveronica

Congratulations on a job well done. Thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback