Nej...

Jag vet inte, men idag känns bara nej.
Sov knappt inatt, hade för mkt att tänka på. Var sjukt ledsen oxå =/  Klart man kan tabba sig, men det är surt när man står där och är den personen som det drabbar. Klart ett förlåt är mycket värt, även fast känslan inte helt försvinner.


Vaknade i alla fall klockan åtta, av att en efter en av småtjejerna ringde och sa att de inte kunde komma på matchen, så där står vi med tre spelare och ska åka över hela stan.. nej det var bara att avboka.
"Du vet att det kostar klubben 1000 spänn, + domaravgifter om ni lämnar WO?!"
JA kärringjävel jag VET!! men vad ska jag göra då? trolla fram spelare?!
Nej det kan jag tyvärr inte.. Ska snart iväg och handla julklappar med syskonen, hoppas vi hittar allt.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback