OH my!

Jag kollade just mina läsare på bloggen, totalt 13 läsare, men intresset minskar. WHAT THE FUCK?! 
:P 
Jag skulle ju bli ett proffs från första stund! Jaja, jag får väll ta igen det. Jag tror jag vet hemligheten, man ska skriva om mode! Tyvärr vet jag lite för lite för att vara värsta hipp, men jag kan ju försöka=)
kanske lägger upp bild på min outfit ikväll, ska troligtvis på fest ute på landet (Värmdö). 
Jag undrar om man måste vara lika festklädd där...? Troligtvis.. men jag ska nog skippa klackar, det misstaget är redan gjort. 
Klackar+Landet= Inte bra (Klackarna sjunker ner i gräset) 

Jaja, påtal om klackar i alla fall så är jag sjukt sugen på skorna här under. Röda glansiga skoor, sjukt nice om man matchar det snyggt, vilket jag såklart ska göra;)
Skor! <----- skorna i mina våta drömmar!


Skriver mer sen, Kram så länge!


Kommentarer
Postat av: rickard

tjej + skor = dålig kombination, ni kan ha tusentals o ändå tycka ni behöver fler! ush, men köp för alldel, inte min garderob du kommer fylla med skor ^^

Postat av: Marie

att skriva om mode är nog det tråkigaste som finns?

2006-12-13 @ 12:29:34
URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Marie

att skriva om mode är nog det tråkigaste som finns?

2006-12-13 @ 12:34:02
URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Sigurdemma

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2008-12-12 @ 12:24:52
URL: http://sigurdemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback