Shopping=)

Jag ser det som det roligaste på min dag... Behöver helst inte prata så mycket om provet i Hinduism/Buddhism.. skrev hela provtiden, ändå hade jag mindre koll på typ alla frågorna:P
Jaja, efter skolan i alla fall så åkte jag och shoppade lite, presentkortet på skorna jag fick igår till exempel..
Köpte ett par röda lack-pumps på Nilson, skitfina..!
Var ju tvungen att matcha det oxå, med ett rött lackskärp med rosett på från Glitter, och en Svart top från Gina Tricot. Och så köpte jag julklapp till den personen jag är hemlig tomte till. hihi.

Hade träning med småtjejerna, och sen efter det var det hem till prison break, I just DO love it!
Pratade i telefon med Rick också, det var ju såklart trevligt.. haha. :)
Nu sitter jag och ska försöka skriva ihop fakta om testosteron. Har en del men inte så mycket som jag borde ha. Fan jag fattar ju inte orden!:(
Jaja, nattinatt!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback