En muterad mördarsnigel

Jag stötte på en sådan igår. Jag  och Toffe var i stan och promenerade, verkade vara någon filminspelning vid Slussen. aka Slusken.
I alla fall, till det viktiga. Jag och Toffe gick i godan ro på vägen hem från tåget, och vad höll jag på att trampa på en muterad mördarsnigel! Trodde jag i alla fall, det visade sig vara en salamandel. En sån där liten ödla ni vet?
Skitäcklig. Jag försökte få toffe att lämna trottoaren för den mer upplysta vägen, vissa skulle häpna här. Men det gick inte. Så vi gick, och jag spanade. 

Ikväll är det dags för studentskiva igen, det är Sandras klass, blir nog bra det!=) Har inte hunnit få min biljett ännu bara..:P 

Kommentarer
Postat av: Martinsarah

Hello! Very interesting and professional site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback