Let there be light

Jag har varit sjukt dålig på att uppdatera bloggen nu på senaste tiden, men ibland så tar orden bara slut.
Tankarna har tagit över och allt jag försökte skriva blev en enda smörja. Hur som helst, så ska jag försöka sammanfatta mitt lov lite här:)

Fredag: Spelade matchen mot tjejerna och vann. Sen senare gick vi ut på krogen, Viper var vi på eftersom vi hörde att dom skulle stänga ner allt billigt.

Lördag: Började dagen med att åka ut för att kolla outlet på gärdet med Lager och Ida, men den var inge vidare så vi rullade vidare in till stan. Hittade ett par fina jeans på Vero Moda, men just som jag hade kastat upp kortet för att betala, ja då var det såklart avmagnetiserat. aj aj aj.. Åkte vidare hem till Lina för en fika, och sedan på kvällen blev det utgång igen.

Söndag: En helt död dag. Jag låg hemma, och var död. Sen kom Lina över på kvällen och räddade min kväll/natt :) Vi hyrde School of rock och käkade massa godis och pratade hela natten =)

Måndag: Mötte Lager i stan för att köpa jeansen, inte för att kortet är fixat men jag lånade lite pengar av mig själv:) Efter det åkte jag hem och på kvällen bar det av hemåt Bea för att kolla på prison break och mysa lite.

Tisdag: Dagen var rätt död om jag inte minns fel. Bea och Ida kom hem hit på kvällen och spelade spel, mös lite i min säng och åt massa ost och kex.

Onsdag: Dagen började med att åka hem till Lina för en pastasallad hela gänget. Mucho gott! Sen så joinade jag Ida och Bea och kollade Saw I och Saw II. Trean såg jag bara början på innan jag begav mig hemåt.

Torsdag: Idag fick jag veta att både mamma och pappas familjer ska bort över påskhelgen, Karro blir alltså ensam hemma hela helgen. wohoo...Ska hem till maria för en girlie night med film, pizza, godis och filmer. Sen blir det att leta påskägg hemma hos Maria på fredag morgon, eftersom vi alla ska sova över=)





Jag, Lager,Ida och Lina blev fångade på bild;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback