Rädda långsjö-grodorna!

De små kräken som skrämmer mig varje kväll när jag är ute och går promenad. Det finns tydligen någon gubbe som vill att man ska rädda dem. Personligen skrattar jag rått inombords varje gång jag ser en överkörd groda med inälvorna sprutande ur munnen. Helt ärligt.
Det anade ni inte om mig va?;) haha.
Men dom förtjänar det. Kommer dom inte hoppandes precis där jag ska gå, tro på fan att dom ligger krälandes över vägen. Ger mig lite kalla kårar.




I helgen bär det iväg till Eskilstuna, med flickorna för basket cup. Ska bli hur satans kul som helst!:) Det är mitt sjätte eller sjunde år jag åker till den cupen. Fast i början åkte jag som spelare i och för sig. Nu som ledare, men det är lika kul ändå:) Fast jag måste säga att det har varit lite oorganiserat iår. Vi har inte ens fått veta vart vi ska bo än =/ jaja, det ordnar sig nog!
Nu måste jag börja packa! Ska försöka hitta en megastor luftmadrass som inte pyser. Vill inte ligga på golvet iår igen. 

Kommentarer
Postat av: Bea

Vda elak du är! Pur ondska

Postat av: Ilcrs

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2010-10-01 @ 08:03:36
URL: http://www.ilcrs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback