Ännu en helg

Och nu är det måndag. Härligt värre. Helgen har ju bjudit på både trevliga saker, och mindre trevliga...
Har iaf i stora drag, spelat match(och förlorat med tio poäng:/), coachat match(och förlorat med ännu mer:P). I lördags kväll hade vi schlager/spel-kväll här hemma med några av girlsen. Det var myysigt.

Jaja, måndag iaf. Som vanligt bara en lektion, och som vanligt är jag duktig och går på den. Haha.
Men FAN när jag kommer hem så börjar det snöa ute. Jag vill faktiskt inte ha snö nu. av flera olika anledningar... haha.
Well.. ska iväg ikväll och coacha tjejerna som vanligt, det blir nog helt okej:)
Annars händer väll inget speciellt. Pappavecka från idag. =) Så jag får hänga lite med min Tessan:D


Ciao!


Kommentarer
Postat av: Albinlene

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback