En torsdag...

...i mitt liv. NEEEJ jag hade skrivit massa och så försvann allt:(

ååh.. I alla fall så är den här torsdagen.. inte så olik dom andra. Jag började skolan klockan 10.40, det var skönt!:) Vi hade redovisningar på svenskan, låtanalyser. Jag hade valt Ted Gärdestad's Himlen är oskyldigt blå. Jag tycker otroligt mycket om den låten. Fast det var lite jobbigt att nästan alla valde romantiska kärlekslåtar. Inte min favoritsyssla att sitta och hålla mig för tårar till "utan dina andetag",
Fast Lagers låt gillade jag, fanfanfan;)

Alla klockor, körer
Alla himlens orglar skulle varit för oss
Alla trummor och trumpeter
Alla sagor, alla under
Allt på en och samma gång
Fanfanfan det skulle varit du

Fast det var så kort romans
var det nåt jag borde ha förstått
Såna chanser kommer en gång bara
Aldrig att dom kommer två
Fanfanfan det skulle varit du
Fanfanfan det skulle varit du

Kanske nåt sånt jag känner. Men men.

För att vara positiv (min nya stil, right;) ) så var jag och shoppade med girlsen idag.
En svart snygg klänning, så nu blir jag hetast på dansgolvet;) haha.
Och så köpte jag nåt svart linne/väst. Rätt fint det med, men mamma ska hjälpa mig att sy in det. =)
På vägen till Beas drömskor (andra paret för dagen, haha) så upptäckte vi att Din Sko gav ut gratis klubbor och tablettaskar. Det tyckte vi om. Lite för mycket, om man ska tro expreditens blickar;)


Efter en timme av shoppande så kom Sandra, aka Blötöga in till stan, så vi gick och fikade på John Chris. Jag åt en äpple och kanel muffin, jättegod! När vi skulle hem så hade någon hoppat framför tåget i Stuvsta. Så en resa som skulle ta 15 minuter tog 1½ timme. Undra om vi har extremt många deprimerade människor i lilla Stuvsta? 3 hopp framför tåget på typ ett halvår:/

"Okej, dom är deprimerade, dom hoppar framför tåget. Men fan, MÅSTE dom göra det i rusningstrafiken?!?!??!"

Kommentarer
Postat av: Lager

de e så taskigt mot han som kör tåget också, fatta att behöva se de och inte kunna stanna, han måste ju må piss nu!

de e bra att du börjat med din positiva inställning, me like! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback