Mymymy...

Igår var jag och Sandra och såg The holiday, det var något av det sötaste jag sett måste jag säga..
Jude Law är..ja, man blir helt enkelt lite kär =)
 

Idag på dagen så har jag varit och lunchat med the girls, igen.. Vi lagade ju egna langos hos Lager igår, men idag var det lunch i kungshallarna som gällde, jag åt några kycklingspett och klyftpotatis, och en gudomlig sås till:D
Sen ville Lager spana efter ett par skor på HM, vilket gjorde att jag lurades in i deras djungel av kläder. Självklart kunde jag inte(med mitt nya studiebidrag) stå emot frestelsen. Jag föll som en fura för en svart, jättesöt klänning..:) DAMN 250 kronor fattigare. Inte så jättedyrt för en klänning iof, men jag skulle ju inte shoppa.....
Ikväll bli det spelkväll med tjejerna iaf, ska göra egen fruktsallad och så, det blir niice!:)

Later!

Kommentarer
Postat av: Lager

men klänningen var jätte jätte söt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback