Myskväll

Hos Bea, med Lina och Ida oxå. Mys mys.. började med att jag åkte dit direkt efter träningen(under vilken jag och Lina faktiskt sprang idioten som vi lovat våra små flickor;) ) och åt micromat tillsammans med Bea, och kollade på "John Tucker must die", sjukt underhållande film! :D
 Fortsatte med att se lite criminal minds, fast det var inte lika kul.. haha.
Sen blev det att spela jeperdy. Jag förlorade, som vanligt.. men hey, hur fjolligt är det inte att vinna i jeperdy?;D haha

Imorgon ska vi till Maria och baka chokladbollar, ska bli schmums. Sen är det utgång på kvällen, fast jag inte har så mkt pengar. men det gäller att prioritera..:) lite förkrök innan så klarar man sig:) höhöö


Kommentarer
Postat av: Bea

Det är fett ballt att vinna jepardy, fett ballt hörru. Luktar jag avundsjuka? ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback