Nu ska jag bli glad.

Glädje är ingen känsla(eller jo delvis, men ändå), det är en inställning!
Nu har jag varit ledsen i en månad, nu räcker det! Jag vill bli glad!
Därför har jag snott Bea's(hihi) positiva lista!:)

Veckans snällaste:  Mami, som skjutsar mig till basketmatcherna, och hjälper till så mkt=)
Veckans vän: Los egos, forever and ever<3
Veckans bästa köp: Åh, mina trosor, tag 3 betala för 2. Det var kärlek vid första ögonkastet!
Veckans sämsta köp: Hm, vinet i söndags? Jag blev bara trööött.
Veckans bästa: Studiedag på onsdag!
Veckans sämsta: Alla stjärtans dag närmar sig. Fy fan.
Veckans roligaste: "Det är dom där jävla blattarna!!"
Veckans vill ha: Ett sämre minne, skulle göra vissa saker SÅ mycket enklare.
Veckans låt: Gwen stefani, early winter. Fast annars är Timberlands nya låt sjukt bra!
Veckans dvd: hmm. jag vet faktiskt inte:)
Veckans tv-serie: Shark, det är faktiskt väldigt bra!:)
Veckans hopp: Det regnade igår, kanske, kanske regnar snön bort, och jag får vår:)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Låter som en bra idé tycker jag ;)

Postat av: Bea

Tss, man snor inte listor jag har gjort själv din tjyyyv ;D

2007-02-06 @ 22:27:54
URL: http://beo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback