She moves in her own way

Så det så!
Kolla här då:
Jag hittade en bild på mig som lite, typ exakt samma posé som nu.
Jag är ju lite lik mig själv alltså.. haha.


Har sån förjävlig träningsverk i låren. Mest det vänstra iof.
Så går det när man spelar match två dagar i rad. Fast fan, vi förlorade båda:/ jaja. vad säger man.. livet går vidare:P

Var ute och firade Lelle i lördags, det var nice! Åt på Mest och sen så fick vi kika på showen på Wallmans, sjukt bra!! Helt underbart!
Så dit måste man ju helt klart tillbaka, nån gång när plånboken tillåter:)
Lelle fick i present att gå och se balett, Romeo och Julia på kungliga operan. Hon blev mucho glad, det var kul!
Så nu ska jag och se balett, det ska bli lite spännande, har aldrig gjort det förut!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback