Studentklänning?

Jag följde med min bror idag för att köpa hörlurar till honom (dom kostade 400 spänn.. kalla mig snål men shit  vad är det för pris för ett par små pluppar?!)

Som tack för att jag följde med skulle vi kolla på en klänning till mig, fast den jag hade bestämt mig för att prova fanns såklart inte. Hittade dock en annan:

Jag tänkte lixom.. att om jag köper en klänning nu, så slipper jag ha likadan som tusen andra.
Visst  var den fin?
nu ska jag bara övertala lilla mammi oxå om att jag behöver klänningen, så
är det kirrat sen..:D


Kommentarer
Postat av: Lager

den va ju otroligt söt, take it! :D vart hittade du den?

Postat av: Bea

Shit vad snygg!

2007-02-22 @ 21:14:28
URL: http://beo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback