Studiedag

Jo idag hade vi studiedag, så jag passade på att sova ut ordentligt!
Sen kollade jag lite på tv, och efter det satt jag vid datan.. för ovanlighetens skull:P
Ringde Lelle, så vi åkte på en liten shopping-tur:) Jag köpte ett linne, vanligt enkelt svart, tight. men jag har velat ha ett sånt länge så det var bra!
Skadade ju inte heller att det kostade mig 10 kronor, eftersom jag hade lite pengar kvar på mitt presentkort:)
När jag kom hem sen så fick jag två par jättefina trosor av Thea, "jag tyckte du behövde muntras upp lite!"
det var väldigt snällt av henne, jag blev jätteglad!:)


Jaja. skola imorgon, och jag vet inte när jag börjar än....:P well.. thats life.
Längtar förövrigt till på fredag, då det är tjejmys hos Bea<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback