Ändrade planer

Ska fortfarande ut imorgon, men vi alla ska sova hos Lagers pappi. Blir mysigt att sova med alla flickorna!

Idag har jag förövrigt.. varit i skolan. Skulle skriva manus på textkommunikationen men jag hann inte klart.. så jag får göra det hemma. Wiho!
Hade iaf inte att växa som människa, så jag slutade vid ett. Skönt! Kunde gå hem och sova lite! Och vet ni vad? trodde aldrig jag skulle säga det, men jag saknar nog skoltidningen lite granna. haha. Har blivit så van vid att vara en del där.
Jag läste ut boken jag fick låna av Lager oxå, skitbra var den!
"Ärligt talat" heter den, så nu kan alla låna och läsa den! :)

Kommentarer
Postat av: Martinsophia

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback