Dagen då jag...

Haha. Hahaha.
Igår.

Dagen då flickorna jag och Lina coachar förlorade igen...(dålig coaching eller dåligt spelarmaterial frågade min papi, jag frågar mig detsamma:P)

Dagen jag skulle laga mat, och råkade elda upp ett kastrullock. Jo det började brinna.
"MAMMA LOCKET BRINNER!!!!"
"Men du måste kväva elden!!"
"MAH det brinner!!! men det ligger ju på en varm platta, vad ska jag kväva den med?!"
sen hämtade mamma tången och lyfte bort det och spolade vatten. hoho. Karro kan elda i köket oxå. Är alltså kapabel till mer än brända köttbullar. Flambering nästa?;D

Dagen då Lina och Jag bara var tvungna att festa. haha. "sprit löser inga problem, men det gör inte mjölk heller" Tycker jag är ett bra måtto:)


Idag

Dagen då min lillebror Kristoffer ska ha släktkalas. Jag ska baka tårtan:)

Dagen då jag skulle städa(!!) mitt rum.

Dagen då jag knölade upp en väska i min överfulla garderob, för att sen bli livrädd när ett monster(väskan) överföll mig uppifrån när jag skulle lägga in något annat.



Skriver mer senare, och då ska jag fota min fina frisyr, som mormor ska göra på mig, och tårtan.

Kommentarer
Postat av: Volvo Cars

I see first time your site guys. I like you :)

Postat av: Teodoramalie

You will be hearing from me soon. Thanks

2008-09-08 @ 12:59:08
URL: http://teodoramalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback