=)

Jag googlade precis mig själv, och haleluja! Jag fick faktiskt se både en bild på mig själv, och några texter där jag står omnämnd.
En av dem var från Beas blogg, och (sorry Bea) dikten hon hade där till oss andra flickor gjorde mig nästan lite rörd, så jag har kopierat den. Hihi.

När jag grät, så torkade jag tårarna.
När jag ramlade, så klev jag upp igen.
När jag blev sviken, så gick jag vidare.
När mitt liv rasade, byggde jag upp det igen.
Men om jag skulle förlora er, då får tårarna rinna.
Då kliver jag inte upp igen.
Då går jag inte vidare.
Då låter jag mitt liv förbli rasat.


Och det är fan så sant! Jag gråter, saker går fel, jag blir sviken, men ALDRIG har det hänt att ni inte funnits där. Så tack Bea, Lager, Lina, Ida och Maria.
Vi hoppar oxå på varandras nerver ibland, men som tur var, så går det mesta att lösa;)

Puss på er!

 

Kommentarer
Postat av: Nicolaimaria

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback