Jag längtar!

Tills onsdag då vi ska ut och fira Marias 19'års dag!:)
Ska börja hemma hos Lagers pappi och göra oss iordning där, sen till nivå och föra lite, och sen vidare och dansa hela natten lång. Dansa bort alla sorger:) haha. Kanske inte men ändå.
Första gången jag går ut på krogen som singel.. det kan ju bli lite intressant det med.. haha.
För alla vet ju att en tjej aldrig behöver gå hem ensam om natten om hon inte vill. Jag vill inte!
Därför har jag övertalat Bea att sova  hos mig. haha.

Var duktig och gick på filosofin idag oxå. Fast det är den enda lektionen vi har på hela dagen. Kändes liiite tungt att ge sig iväg för en lektion. Men jag är duktig;D

Kommentarer
Postat av: Bea

Du är så duktig :D Du och jag i Lagers pappas säng?

Postat av: Mikamathilde

Site was very helpful. thank you

2008-11-21 @ 08:05:32
URL: http://mikamathilde.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback