MOAHAHA

(Vagnen är helt fullproppad efter Iron Maiden-konserten.)
Tjej ~20: Ja, vi behöver ju inte oroa oss för ficktjuvar i alla fall, ingen kan ju röra sig.
Kille ~15: Det är någon som tafsar mig på rumpan.
(Paus.)
Killen: Är det nu man ska fisa eller? (Folk i vagnen börjar småfnittra.)
(Efter en stund ringer hans mobiltelefon.)
Killen: Hur fasen ska jag få upp den?? (Alla småfnittrar igen. Killen får efter mycket om och men upp telefonen ur fickan och svarar.)
Killen: Tjena Älskling! Vart är du? Jag är på tåget! Nej jag är på tåget, vart är du? (Skrattandes) Va!? Blev du kvar på perrongen?
(Alla i vagnen börjar fnittra hysteriskt.)
Killen: Men älskling, det här är inte Dalarna, det är Stockholm! Det gäller att hålla sig framme!


Kommentarer
Postat av: Bea

Jag älskar dendär :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback