Nej jag tänker faktiskt...

..Inte ta åt mig av den här kritiken.


Vilken smart lärare som säger så:) nog för att jag blev ganska så irriterad, men hon gav mig ju världens bästa ursäkt inför framtiden.

Tillfälle ett:
Jag har just "råkat" smälla till någon på basketplanen då denne skulle skjuta.
"Vad i helvete gör du?!"
"Du har haft så lång tid att skjuta. Jag tänker faktiskt inte ta åt mig av den här kritiken."

Tillfälle två:
Jag har just "råkat" kladda lite för mycket på någon på krogen.
"Kan du sluta kladda, jag vill inte ha dig!"
"Du har faktiskt haft så lång tid på dig att fråga om du inte förstod. Jag tänker inte ta åt mig av den här kritiken."

Äh. Listan kan göras oändlig. Hur som helst så tänker jag inte ta åt mig av kritiken;)

Kommentarer
Postat av: Jessica Alba

Very informative. Great site. Really professional.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback