Segt:O

Började vid nio idag.. det var mindre kul. Är ju lite bortskämd med att börja sent=)
Hade textkommunikation, vi skulle analysera början på filmen "när lammen tystnar", och gosh.. vad han pratar vår lärare:P
Men men. Åt chicken nuggets till lunch, suckers som kom efter oss då det hade tagit slut. haha. Hamburgebiff med ris och sås. mumma? Njaa inte speciellt..

På att växa som människa, så skulle vi sälja varandra. Emilie sålde mig, jag var en Hamburgare.
"Här har vi en jättegod hamburgare. Man kan äta hur mycket som helst utan att bli fet! Jättegod är hon. Och så kan hon sjunga oxå!"
haha. Emilie har tydligen aldrig hört mig sjunga;) men tanken var god iaf! Jag försökte sälja Emilie som ett lyckopiller. Hon är ju så glad hela tiden:)

Snart ska vi fira Toffe, som fyller år idag. Vi hade ju släktkalas i söndags, men idag är hans riktiga födelsedag. Min lill-toffla fyller 17! :)

För övrigt känner jag för att gå ut och åka pulka. Får se om jag lyckas lura med mig någon ut;)





A piece of Karro?

Kommentarer
Postat av: Uismine

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback