Hemmakväll

Trodde att det skulle bli galej i Skärholmen ikväll, men det var nog lika bra att det blev inställt.
För första gången på flera veckor så känner jag faktiskt att det känns helt okej att sitta hemma en kväll. Inte för att jag tycker att det är något fel på att sitta hemma, men jag brukar bli så rastlös. Nu känns det faktiskt rätt skönt.

Ska försöka övertala Toffe att lära mig att spela ett av hans datorspel...Vilket brukar funka sådär, sist jag försökte lära mig spela CS så slutade det med att mitt eget lag började varje omgång med att skjuta mig. Lite smärtsamt att inse att jag var SÅ dålig..

Har ni förresten sett de där reklamerna för Fun Lights nya safter? En med rabarber och en med grape, jag hade verkligen stora förhoppningar på dessa. När jag smakade den förstnämnda insåg jag rätt snabbt att "Mer vuxen, mindre söt" var rent crap.
Den om någon smakade verkligen sliskigt! Med en sån där vidrig eftersmak av sötningsmedel.
I brist på annat så använde jag och Lina den som groggvirke i lördags. Stort misstag. STORT. Smakade ungefär som att spy baklänges.
Men om jag nu ska vara lite positiv så smakade jag just Grape, den var MYCKET godare. Fast å andra sidan kanske förväntningarna inte var skyhöga sedan den första kräk-saften...


Jag efter att ha druckit fun lights nya rabarber-skit

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Det smakade faktiskt som att spy baklänges...

Postat av: Albert

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2010-09-10 @ 11:08:48
URL: http://albert.eadas.net
Postat av: Albert

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2010-09-10 @ 11:09:04
URL: http://albert.eadas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback