Tillåt mig att skratta

Kikade just på Aftonbladets hemsida, och där kunde man rösta fram Stockholms sju under...Inget fel med det, men hallå?!
Slussen fanns att välja på, men inte Djurgården?

Slussen people... Okej jag erkänner, det är fin utsikt och så där, men hör man någonsin något bra om Slussen egentligen? Jag tycker mest att jag hör klagomål om hur äckligt det är där. Skulle verkligen inte vilja se det som Stockholms under..
Djurgården däremot, är väl helt otroligt mysigt att strosa runt?

Nu kanske det är jag som är korkad och har missförstått allt, kanske(troligtvis) är slussen mer än just den tunnelbanestation som jag och Lelle för ett tag sen döpte om till Slusken. Men fortfarande... Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback