Älskar, Älskar inte...

För det första vill jag bara säga att jag överlevde! Jag kom hem utan större katastrofer, jag cyklade bara bakåt en gång och fick panik. Som tur var inträffade detta i en korsning(!) där inga bilar kom. Lucky me! :)

För det andra... Jag längar till midsommar! Ut utanför Tierp till Lagers landställe, ett helt gäng. Äta, bada, leka lekar och supa skallen i atomer som min mor skulle ha uttryckt det. Och för den (mycket lilla, skulle nog säga obefintliga) skara som oroar sig, så kan jag ju säga att jag inte tänker supa och bada samtidigt.
Vi tänkte dela ut såna där lappar med uppdrag folk ska utföra under eftermiddagen/kvällen. Djävulska planer smids. And I love it.

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du fickst panik?! :D lol

2007-06-30 @ 02:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback