Blogg.se's minst aktiva bloggare?

Det skulle mycket möjligt kunna vara jag. Hur som helt så ska jag förhoppningsvis åka och bada idag, om tjejerna vill svara på mitt sms. Skickade typ för en halvtimme sen och den enda som svarat är Lager, som inte kan komma. hmm... SKÄRPNING! :)

Imorgon bär det iaf av ner till Skåne, Lund först för att vara exakt. Ska stanna lite i Helsingborg också, men inte sova där så det räknas kanske inte. Ska iaf på konsert på onsdagen i Köpenhamn. Tori Amos ska vi se, jag och brorsan=D Sen åker vi vidare ner till Ystad ett tag för att pappa tycker det är fint där.


Toffe och Jag, Kommer ha så kul på konserten



Huvudattraktionen för resan, Tori Amos

Kommentarer
Postat av: Thorstella

A exceptional happy site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback