Den barnsliga glädjen

Idag åt jag på McDonalds, eftersom pappa inte orkade laga någon mat. Det händer faktiskt inte särskillt ofta, nån gång i halvåret sådär. När jag var ungefär 8 år så förbjöd mamma mig att äta Happy Meal, det var för små barn. Hon ville inte ha alla leksaker skräpandes hemma antar jag. Detta har dock satt lite spår i mig. Varje gång jag går på McDonalds med familjen så kräver jag ett Happy Meal, jag menar, nu är jag faktiskt så stor att jag får välja själv.
Och varje gång spritter det lite i kroppen, jag har fått ett Happy Meal. Glädje kallas det. ;P

Solen har verkligen kommit till Stockholm nu och det känns helt underbart! Jag blir så rastlös av att sitta hemma, så jag hittar på diverse aktiviteter. Oftast innefattar det mig, en musikspelare av något slag (helst Toffes:P) och massa tankar. Långpromenader, det är grejer det. Ikväll har jag dock lyckats lura med mig Lelle å sätta oss på någon uteservering och snacka skit. Det ska bli jättekul, om hon överlever vårruset som hon ska springa. Haha.


Lager och Jag myser i kungsan, Så härligt!




Bea pressar chokladbollar i Idas mun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback