Jag är hemma!

Ja nu har jag kommit hem, resan var rätt underhållande faktiskt. Det blev som tur var ingen tältning, utan vi åkte hem en dag tidigare än beräknat, skönt!
Jag tänkte lägga upp lite bilder från skåne/danmark, men eftersom kameran är kvarglömd hos min mor så får det vänta till senare.

Det första jag såg när jag sprang till tåget när jag kom hem var att någon hade saltat på de där äckliga svarta och bruna sniglarna utan skal, så de börjat smälta. HAHA säger jag bara;P Kunde inte hålla mig för skratt där jag sprang för mig själv, psyko, javisst.


GRATTIS LAGER, nu har du oxå blivit sådär hutlöst gammal. 19 år. yää;)
  Idag får du en egen bild här, wohoo.

Kommentarer
Postat av: lina

naaaww, tack världens bästa karran :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback