Karro vs en Cykel

Det är verkligen en kamp mellan mig och en cykel. Jag har i flera år trott att jag kunde cykla, men sen kom jag till det stadiet då jag inte längre fick cyklar med bakåtbroms, och katastrofen har varit faktum (för) många gånger.
Nu ska jag dock försöka mig på det igen, ska  ta mig till Huddinge och tillbaka för att möta några kompisar, för att sedan åka vidare upp till Beas altan och dricka cider. Ska bli jättemysigt, om jag överlever...
Jag har ärligt talat inte cyklat sen förra sommaren, och innan det var det nog ännu längre sedan sist.
Hur som helst ska jag göra mitt bästa för att inte krocka med en moppe den här gången, eller ett träd, eller en stillastående bil, eller rulla ner i diket....


Later!

Kommentarer
Postat av: Tove

Lycka till ;D

Postat av: Jeppemia

Very informative. Great site. Really professional.

2010-05-13 @ 07:47:14
URL: http://jeppemia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback