Lämna bo't

Jag börjar starkt misstänka att mina föräldrar vill ha mig ur huset(läs båda lägenheterna..) snart. Dom tycker väl att nu när jag har tagit studenten så ska jag bli flygfärdig på alla sätt. Det är jag inte. Hur som helst så anmälde pappa mig till bostadskön nu. Han till och med betalar för att jag ska stå i kö, förstår ni nu varför jag misstänker det jag gör? :P

Jag är förresten besegrad, såg en rakhyvel och kunde inte motstå. Swisch så var håret borta. haha

Idag vart förresten inte så myckelt planerat för midsommar som vi skulle(trodde jag), utan tjejerna överraskade mig med fika och present, jag blev väldigt glad:D och överraskad. Nu är jag lika snygg som lager med min likadana jeansklänning;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback