Syskonkärlek!

Jag har ofta nämnt min lillebror Kristoffer i den här bloggen, men nu vill jag skriva om min lillasyster.

Therese, Tessan, Prutten, Bajsungen, Pussrumpan, Tessis
Allt sagt med kärlek.



Inte den bästa bilden, men där är hon:)

La mig i hennes säng tidigare ikväll och luktade, det luktade kärlek.
Att ligga och krama om henne och prata om dagen i skolan. Få höra om saker man glömt bort. Få lite dåligt samvete ibland.
"Lina, du glömde att vinka till mig igår när du gick. Jag började gråta på balkongen"
"Men förlåt! Jag glömde det igen! uch vad dum jag är!"
"Men herregud, det göööör inget"


Eller kanske få ett sms lite då och då "Hej pussenlina   puss    puss  kram tessan"
Är man sju år så kommer man faktiskt undan med att skriva ett sånt sms.




Ska lägga mig på hennes säng och sniffa lite till nu innan jag går och lägger mig. Ska ju ändå upp klockan nio imorgon. En sista sak bara...
Ett hårstrå på hennes huvud, och du får med mig att göra.


;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback