And you pushed me up to..

this state of...blablabla. Lyssnar fortfarande på Björk:P

Har som vanligt varit på filosofin, dagens enda lektion. Men jag tycker faktiskt det är roligt med filosofi:) man får sitta och flum-fundera på lektionstid lixom:P Det enda jobbiga med måndagar är att jag måste laga lunch själv.
Något jag ska försöka mig på nu. Vet inte ritkigt vad jag är sugen på faktiskt..

Tjejerna förlorade matchen igår:( Fast det var nog lika mycket mitt och Linas fel, vi gick in med fel inställning. Den där "dom tar vi..." inställningen funkar inte, borde jag ha lärt mig vid det här laget. Jaja.. nästa gång!!! haha. Jag längtar tills vi ska åka till Billys, alltså Eskilstuna på basket cup med flickorna. Tror det blir mitt 6'e år i rad som jag är där. Tre år och spela, tre år som ledare :)
Sjukt kul är det ju. Massa matcher, massa godis, massa lajbans. Fast fan vad ont det gör att sova på golvet... :)

På fredag förresten har jag och Lina fixat så  att vi ska spela match mot våra småtjejer. Det blir alltså Los egos+ lite föräldrar mot girlsen. They are going down!!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Mamma Susanne

Vet inte om det var det här du tänkte dig med att ha en blogg, dvs att din gamla mossiga mamma ska läsa. Det är första gången jag kollar och vem vet kanske händer det igen.
Tusen kramar

2007-03-26 @ 18:45:54
Postat av: Rubenkatarina

Hi, nice site! Keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback