Äntligen vår!

Ja nu så kan man äntligen säga att våren är här, och är våren här, då är det ju inte långt till sommaren:)

Sitter i godan ro och lyssnar på lugn musik, dricker te och äter hårdmacka med ost och salt(Haha, ja jag är beroende av salt) och undrar ni varför jag äter bara salt och inte salt på någon grönsak, så är det för att jag inte hittade det jag ville ha, alltså en tomat:)
Och härligt nog, så börjar min artikel om Situation Stockholm ta form...=) Hoppas på att våra resursdagar som kommer nu imorgon och i övermorgon ska ge mig och Bea lite typ.. vet inte hur jag ska uttrycka mig. Hoppas vi kommer långt med vårat arbete i alla fall! ;)

Börjar få lite smått panik av allt "vad ska du göra efter skolan?!" snack... Idag vid lunchen pratade vi lite med PH som ska göra lumpen sen i höst, och helt plötsligt började jag undra varför inte jag mönstrade? Jag vill oxå skumpa runt på en häst-jäkel, vara ledig varannan vecka, få betalt och få resa gratis i hela sverige :P
Annars borde det väll finnas ett skitjobb även till mig, jag menar, börjar man där så är det nog lättare att söka vidare. Fast sen så vill jag ju resa endel oxå. Funderar på det där med att rensa fisk i Norge.
OKEJ, jag ska villigt erkänna att rensa fisk kanske inte är min stora passion i livet, tycker snarare det är ganska äckligt. Men man kan ju lära sig! Och alla som känner mig vet vad jag tycker om norrmän. Haha
Så charmigt:D

Jaja, nu ska jag skriva klart min artikel, får inte tappa schvunget nu!

Todilo;)

Kommentarer
Postat av: Lokeanneli

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback