Break what's already broken

Visst låter det hemskt? Fast det är väl så ibland.
Jaja, orkar inte deppa nu.

Var ute i fredags med alla brudarna, sjukt kul! =D fångades på bild två ggr, kör exakt samma posé på båda. HAHA.
kolla in bara:Men
















Men vadå lixom.. man får ju jobba med det som är bra, vinglad och ett inövat foto-leende...:P

Annars så var vi på teater i helgen, jag, mamsen, toffe och mormor. Den var sjukt bra!
AVENUE Q
hette den, se den;) Jag säger bara all kärlek till monstret Trekkie och hans PORR!

Idag var det meningen att jag och Bea (se bilden till höger, haha;) ) skulle plugga. Men arbetsmoralen svek oss, så vi gjorde smoothies och kollade på Buffy istället. Mysigt sätt att spendera en söndagseftermiddag tycker jag allt:)

Kommentarer
Postat av: Rikardamalie

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback