Fever fever leave my heart alone

Yeah, ny favoritlåt! Melody club's Fever fever.
Sjukt bra!

Fever fever leave my heart alone
teardrops down my face
I curse the day when I was born!



För övrigt så har det ju varit en till solig dag, och eftersom jag och Bea har kommit igång med projektarbetet ordentligt nu så ser jag fram mot studenten mycket mer. Känns inte lika pressande.
Vi var på jakt efter hemlösa röster i natten.. haha, inte riktigt då.. men vi var ute på stan för att intervjua några hemlösa till våran tidning, men ingen ville vara med:(
På't igen bara! Troligen på söndag.

På lördag så blir det teater med mamma, mormor och lillebrorsan=) ska bli kul faktiskt.
Men ännu mysigare, tjejmiddag imorgon!=)
Just love it, jag ska bidra med klyftpotatis. Tänkte köpa potatis och laga det hemma hos Lager. Sen kanske vi skulle ut efter, maria viste nåt schysst ölhak som hon ville introducera oss för:)

Nu blir det lite mellanmål, ska se om jag hittar något intressant i kylen..:)


Puss

Kommentarer
Postat av: Vidarselina

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback