Jag har slagit rekord!

22 stycken besökare idag, haha. inte mycket att skryta med kan tyckas, men med en som snittar 8-12 så är det lite att fira.
Jag som precis tänkte börja skriva lite elaka personliga saker, men det får väl vänta då. Om man nu ska vara poppis;) Kan ju i alla fall skriva av mig lite, det skadar nog inte någon=)


Tell me lies, tell me sweet little lies
- Önskar på ett sätt att det kunde varit så. Att det hade varit värt att ljuga och göra mig lycklig. Önskade kanske att någonstans på vägen så blev lögnerna sanning.







Och den jävligaste stunden i livet var den när du gick
och allt var förlorat
Jag satt där med mina grön-bruna ögon och såg med blåögd blick
allt jag hade förstorat
- Inte för att jag har grön-bruna ögon. Bara väldigt bruna. Men shit vad blåögd jag kände mig.  Eller känner mig, har inte direkt förändrats. Jag går inte och deppar varje dag längre, men jag känner mig lite tom. Jag känner mig lite sämre än alla dom som faktiskt lyckats få det att funka. Känner mig lite mer blåst, lite fulare och lite mindre värd. Kanske inte direkt mindre värd som människa, men inte värd att kämpa för.


 


Kommentarer
Postat av: Dominickatarina

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback