Måndag igen

Mina och Linas små flickor vann sin match igår, OH YEAH. Det var dom så värda, jag tror att jag och Lina faktiskt var lika glada som dom:)
För övrigt hejade jag på Måns i melodifestivalen, Come closer cara cara mia, haha. Underbart!:) lagom schlager-gay sådär...
Men The ark är ju oxå bra så det gjorde inget att dom vann=)

Hade knytkalas hos Maria idag, det var hur mysigt och gott som helst.. lyssna bara:
Kola-kakor
Citronkaka
Pommes Pinnes
Havreflan
Rulltårta


På det sen skulle jag spela match, uch vad jag mådde illa i början.. Spelade mot kusinens lag och det är ju alltid lite prestige :P Men mitt lag tog det den här gången, även fast det var handbollssiffror.. haha. Rätt seg match.


Låttips förresten:
Encore - L'Amour Toujours

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback