Skolan är kul

och det är min lillebror oxå!:) Haha
"Om helvetet hade ett soundrack hade det varit The Voice" 
Aaaah...Nu ska det iof tilläggas att Jag personligen verkligen inte har något emot The Voice, men kommentaren var ändå klockren. 

Jag skaffat mig en ny älskare oxå. Toffes PSP. ah, vi har så mysiga stunder. Jag, Mr PSP och Kill Bill filmerna. 
Skulle se Toffes min när jag inatt smög mig in för att sno hans älskling ifrån honom. Som tur var för mig så var han rätt så yrvaken, så jag kunde sno det utan problem. HA!!

Nu har jag betalat studentmössan och det oxå, känns skönt, efter ALLA jädrans påminnelser. Så nu får jag min mössa, och förhoppningsvis beställde jag inte för stor(lite orolig är jag fortfarande). Man vill ju gärna se nånting när man springer ut lixom...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback