Slog rekord..

i onödighet. Jag var uppe till klockan sex imorse=) Okej studiedag idag iofs, vilket betyder att jag inte behövde gå till skolan. Men ändå.
Var precis på väg att gå och lägga mig när pappa och Thea kom hem från sjukhuset.
Thea ramlade när hon var ute och motionerade, och bröt handleden på två ställen, och andra armen ,fast den gick inte att gipsa:/
Och Britney Spears var tvungen att åka till sjukhuset akut för att hon hade så ont i tänderna, berättade dom på nyheterna. Ofta det är intressant. Thea var oxå tvungen att åka till sjukhuset, men ingen berättar om det på nyheterna=)

Såg just att mamma hade kommenterat min blogg oxå. Hej mamma!
Haha, hade kanske inte tänkt att mamma skulle bli en läsare av min blogg, men hey, det är väl okej det med:P

Kommentarer
Postat av: Mikailcarmen

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback