Wildboyz

är ju helt sjukt jävla sköna! Speciellt Steve-O. Lite av en idol är han nästan måste jag säga...

Imorgon i alla fall så är det HGY-dagen, poängjakt för treorna. Hård tävling om vilka som ska få springa ut först på studeten. Då brukar ju treorna få utföra lite läskiga uppdrag. Och eftersom jag är trea i år så är jag nog i högsta grad drabbad.....ouch.. Lite scary. Jag vill till exempel inte spela fotboll i underkläder som jag hört rykten om att det brukar göras. =) det är ju typ som en nollning av ettor fast utan sprit. ack ack..

Annars så kom jag och Lina på den brillianta idén att utmana tjejerna vi cochar på match någon träning. den går av stapeln imorgon. Oh whyyy;) haha
Fast just det.. det har jag ju redan nämnt.. jaja. I alla fall så går det av stapeln imorgon=D

Skrev genetikprov idag oxå, påtal om ointressanta saker. Jag hade läst igenom sidorna en gång. Hoppas på ett betyg...allt utom IG funkar. haha;D

Kommentarer
Postat av: Evangelinelillylost

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback