Bloggtorka

Jag har drabbats av en stor bloggtorka. Det är alldeles för mycket att tänka på för att kunna få ner det bra i skrift. Studenten närmar sig med STORA steg, och alla examensarbeten likaså. Stress stress stress. 
Inte bara dålig stress dock, visst är det stressigt, men likaså ganska så underbart att börja tänka på vilken champange man vill dricka på flaket. Vad vill jag önska mig i studentpresent? Vad ska man ha på sig på alla studentskivor? Vad kostar limon? haha. ja, det är endel frågor. 

Så med detta vill jag bara säga att min blogg kommer att stå still på obestämd framtid. Kikar in och skriver av mig lite när jag känner för det.

Take care!
/Karro

Kommentarer
Postat av: Samuelsimone

Thank you for producing such a down to earth site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback