Diet-smiet-skit-i-helvete

Är det något som gör mig irriterad så är det ju hur galet det är med allt bantnings och diet snack såhär när vi närmar oss beach-tider.
Inte det fakta att folk vill banta, för det kan jag faktiskt förstå, jag menar, vi har alla varit där. :P
MEN de som faktiskt vill banta, vet väl herregud att det gäller att träna mer, äta lite mindre och framför allt nyttigare. Måste varenda jäkla tidning spotta ut rubriker varje dag?

"Tio enkla knep till snabb viktnedgång"
"Så hittar du rätt form till sommaren"
"Sluta jojo-banta och gå ner mer"

osv osv. Det stör mig lite, vi alla vill lixom inte bli överösta med sån skit varje dag.


Imorgon ska jag förövrigt till frisören och permanenta/klippa mig, lite vågat sådär två dagar innan studenten. Men vad gör man inte. Omväxling förnöjer som det så fint brukar heta. Lägger upp en bild på resultatet sen. Adios så länge!

Kommentarer
Postat av: Gooodamerica

Nice site. I enjoyed it very much! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback