En vecka av Karro

Igår var vi och såg Pirates of the Caribbean 3. Den var sjukt bra, Johnny Depp (Jack Sparrow) var lika snygg som vanligt, och Kalypso (ska inte avslöja för mycket) var sjukt ball:)
Tyvärr så slutade den så sent att vi precis missade en nattbuss, och var tvungen att vänta en timme. Kom hem vid kvart över fyra, not nice för en trött Karro:P

Idag hade vi vårat sista förhör, EVER!! Jag kan knappt förstå det. Skolan är slut. SLUT! Helt ofattbart. Vad blir det av mig nu? Jag fick ju mitt MVG i filosofi, det var roligt. Ett ämne jag faktiskt har tyckt varit roligt från början till slut. Kanske ska plugga filosofi på universitetet som Bea sa..? Who knows.

Imorgon är det dags för fotografering, med mössan på. För övrigt har företaget som vi beställde mössorna från skickat en extra lass mössor till vår klass, så nu står jag med två studentmössor, men inte kläderna jag beställde. Ironic?
DAMN he lookes good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback