Hemkommen från jobbet

Dagen har gått fort. Otroligt fort. 
Gullungarna har avlöst varandra med otyg så jag inte behövde sitta sysslolös. 
Omtänksamt.

Fick ta över schack-stationen idag på fritidsvalet för andra dagen i rad. Schack är ju ingen favorit för mig, 
kan vara för att jag är så överjävligt dålig på det. Men barnen är snälla, lär mig och så...
Idag var faktiskt första gången jag vann en match! SCORE!

Haha, tror att något av de senaste inläggen jag skrev här i bloggen var innan jag skulle till Grekland med mams och Toffe. Nu är en ny Greklands-resa bokad till sommaren med alla bästa kompisarna. So fuckin' wonderful! 
Festa hela natten lång, dansa på bardisken och supa skallen i atomer. Sola och bada och se på vattensköldpaddor. Äta grekisk mat och skratta sig fördärvad åt varandras galenskaper. Det är vad jag väntar mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback